private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/03/23

Ez az első bejegyzésem... egy ideje már gondolok rá, hogy kéne írni egy amolyan naplószerűséget, de lusta vagyok papírra körmölni. Hát íme, ez lesz az...

------------------------------------

tán akkor valami bemutatkozás? hmm. jártam bölcsibe, oviba, ének-zene tagozatos ált. suliba, aztán jött az AKG és innen mondhatni egyenes út az ELTE-re. és most van egy pszichológus diplomám (és igen, belelátok MINDENKINEK a lelkébe bazmeg!). mostanában pedig phd meg meló. üdv a való világban...


-------------------------------------
Ma mindenesetre egészen jól telt eddig a nap, sikerült 10-re odaérnem a megbeszélt találkozóra az Ajtósi koleszhoz, aztán átsétáltunk a Ritával a Pecsába, a bolhapiacra. Izgi volt, és némi zsákmány is akadt :) Garage Inc. a Metallica-tól (2.500,-) és egy jó kis jazz-es, harmónikás tingli-tangli. Ritának egy Tricky CD, na meg a Hüsi csatos üdítős üveg ajándékba egy barátnőjének. És egy kis meglepi Boginak... egy lendkerekes pirosszemű egér (nosztalgia rulez). A tegnap esti Fight Club videózás után nézgettünk egy site-ot (ezt itt), ahova egy csomó fénykép van felpakolva, és ott látta meg. A Rita gumikacsát keresett, de azt nem találtunk sajna. Eszemb jutott ugyan, hogy ajánljam neki a Konvoj-t Kris Kristofersson-nal, de aztán mégsem. De ha látok valahol, veszek neki egyet, hadd örüljön.

Aztán még egy gyors ebéd a Nagymező utcában a Főzelék Falóban, és most itt ülök a gép előtt (najó, közben azért megnéztem a Jack és Jillt ;) és a zene szól...
Ma még haza kell mennem (most akkor melyik is a haza vajon?...) Óbudára a kimosott cuccokért, és estére beterveztem egy mozit is. Talán a Zongoristát Polanskitól. Még nem tudom...

(15:31) és úgy tűnik igen. most beszéltem az Ildivel (this is a long story about a girl and a boy...). háromnegyed hét, Művész. lássuk a megvádolt művész filmjét!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal