private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/07/20

balatoni kűr megvolt, egész klassz kis találkozó sikeredett tegnap estére
dg-nél sajkodon. a nap során egyébként tihanyi fagyizás "Sima vizet, szódát,
vagy ásványvizet hozhatok?" - ez ugyanaz a pincérlány volt, aki utána meglehetősen
miszen bírt viselkedni. no problemo, kivéve a kibaszott riasztót a mögöttünk álló
hondában. csendesen szemeztem egy cukorszóróval. azt mondta üveget akar törni.
(nem tette) [a voluman in tihany]



délután irány a Kőtenger. makróztam egyet. az eredményről még nincs hír.

...éjszakai csobbanás...
amikor felfekszel a vízre, és a fejedet körülöleli a lágyság, valami nagy béke és nyugalom
tölt el. a hangok csak tompán morajlanak, kizárod a világot, te vagy és a végtelen. 5 perc egy
örökkévalóság, s a csillagok közt utazol némán. a parton gyertyaláng pislákol.
hazavárnak.

... a világ márpedig kicsi (infóérték less than zero milgram óta), a mai strandolásra pg is
befutott. az üzletet közös megegyezéssel inkább holnapra halasztottuk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal