private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/10/06

- ma lettem ügyvéd.
- mennék hozzátok office managernek.
- és mit végeztél?
- elte, művelődésszervezés.
- jó, és mit tudsz, ami használható?

(ültünk b.-vel a 128-ason, s szavunk fogytán azon gondolkoztam, hogy vajon mikor gyullad ki a busz, és hogy a hátsó soron utazók tényleg ennyire bátrak-e ("nem vak ez a ló, csak bátor), amikor a laza farmeros sráccal szemben, épp' mellém másfelezve lehuppant a nyitott gallérral öltönyét tgif-stílbe avanzsált ifjú titán s (tán) egykori gimnáziumi ismeretségüket felelevenítvén szóba elegyedtek - lsd. mint fent)

"megöregedtünk. már nem nekünk szólnak a pannonos reklámok. dídzsúz mi?" - konstatálták még.


[egyébként riszpekt 2 ev & pyra]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal