private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/07/26

hepi b-day

kedvetlenség miatt az esti buli kimarad. (gondoltam egészen sokáig)
de jack -nek igaza van. ikea a nagy gyógyító. 6 hónap után elmondhatom,
hogy van étkezőasztalom, sőt a fürdőszoba is be-extrált.

üveg sangria felkap, és irány b. b-day házibulija. addig tuszkoltak
az erkélyre, míg g.-vel ott töltöttük az éjszaka egy részét (áhh, megfázás,
ugyanmár). kellenek az ilyen nyitott beszélgetések.
nyitottak a világra. és ami mögötte van. főleg.

leporolod bachot és redfieldet.
csatornatisztító program indul.

a hajnali bevásárlással együtt ellőttem 43k-t.
csak igényesen.

n. holnap jön. hát, nem tudom...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal