private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/10/28

női média lobbi kerekasztal az fmk-ban, a meghívott (?) előadók fele nincs ott (ó hát persze, internet hungary, elfoglalt vezető, ja. cavinton, bazmeg), de a többiek is (nagyrészt) minek?? [én meg végképp] kedves lányok/csajok/hölgyek, médiamunkás és -fogyasztó drága angyalaim! ha csak addig bírtok eljutni "szervezetten", hogy jajderosszanőknekamaimagyarországon (tudom. lépjetek már tovább a rinyáláson könyörgöm!) és bezzeg amerika (attól mentsen meg az, aki akar), akkor felesleges. hányszor hallgattam már végig ilyen-olyan civil (szótáramban mostanra kábé szitokszó) szerveződések teszetosza gyűlésein ugyanezeket a mondatokat... és még mindig csak itt tartunk. értelmiségi mivolt, álmodozások kora.

(csak a meghirdetett témákról nem esett szó, viszont 2 órás tűsarok reklám az belefért (de legalább sisso karakteres). hát kösz. a másik idejét elrabolni a nyolcadik [kinek hány a mennyi] halálos bűn. ez nem respect. nagyon nem)

mentem volna inkább gender studies konferenciára, de helyette másik időrabló (holnap egyéni tanrendet kérek) kezdem érteni márait. ha valakire 15 percnél tovább kell várni, az valóban megbocsáthatatlan sértés. úgyhogy ne próbálkozzon senki.

beszólnál? ne fogd vissza, lökjed!

[dulifuli projekt over]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal