private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/08

erősen qrvaanyázós nap ez egyelőre. hetek óta várt egy postai értesítő céges címzéssel, ma végre elmentem érte (=hajnali kelés. hétvégén.) félórás sorbaállás (mert persze egyetlen egy ablak működik ilyenkor csak a hivatalban) után sikerült kézhezkapnom egy nagyméretű csomagot, a geomédiától. hát kedves kiadó. ha már egyszer képtelenek voltak a (kábé 1 évvel) ezelőtti rendelésemet teljesíteni (fogalmam sincs már, hogy mi a fene lehetett annyira fontos anno), akkor kibaszott mód semmi szükségem nincsen egy lejárt szavatosságú, elavult marketing kézikönyvre, amivel csak és kizárólag bosszúságot bírtak szerezni - mindezt gondolom merő jószándékból (hagyjuk inkább egymást békén) summa summarum: az életbe' többet nem rendelek többet tőlük (hmm, eddig azért otthagytam náluk néhány 10k-nyit) és a magyar posta is tehet egy szívességet (úgy mégis minek dolgoznak kézbesítők, ha csak munkaidőben képesek kijönni, amikor viszont az ember értelemszerűen nincsen otthon? nagy magyar közalkalmazotti paradoxon) grrrrrr.

asszem, most elmegyek az spf-be és az jó lesz nekem. és egy klassz kis rattan garnitúrára is fáj a fogam (bár. r. óvott tőle, de én, mint a vakló. bátran, előre. rendületlenül) téli úticél tunézia vagy jordánia vagy egyiptom. esetleg izrael. csak meleg legyen és tenger és napfény és elvonulás. őőő, akkor inkább egy buddhista kolostor valahol messzebb.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal