private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/10/16

eredményesen intézem a dolgaimat, mintha egyetlen cél lebegne a szemem előtt: csak semmi kép(zel)ődés! ma nem mentem el hajnali 10-re egy gyerekek és a gyász tematikájú fejtágítóra, nem mentem el a pszichoanalitikus konferenciára (sőt, holnap sem megyek), holnap nem megyek azonban a jung egyesület szervezte továbbképzésre sem, sőt nem iratkoztam be erre a félévre a doktori képzésre sem. klassz. kicsit unalmas magamat hallgatni, ahogy sokadszorra ismétlem ugyanazokat a mondatokat (lényegileg, persze aktivált skin-váltóval), nézni az arcokat, ahogy leolvadnak az egyedi jellemzők s alatta mindegyiknél ugyanazt találom. a reparációt kipipálhatjuk (?) hiába, gyorsan élek. valami lelkesbítőt, újat, ismeretlent. arra vágyom. fel, magasra.

(azért decemberben elmegyek szomatoterápiás képzésre, nna)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal