private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/12/31

évvége

e listákkal és összegzésekkel terhes, újévi fogadalmak és ígér(g)et(és)ek járta időben persze nekem is eszembe jutnak az idei év fontos történései - már ami a saját sorsomat illeti.
1. (még) élek. izgalmas volt az elszakadás időszaka, a mindent lezárni igyekvő, először félelemtől reszkető, aztán belenyugvó, majd kiváncsi halálvárás. nehéz (volt) a visszailleszkedés, a legkevésbé sem vágyott hosszabbítással való megküzdés, az újrakezdés ígérete. de a tegnap volt, a holnap lesz. most ma van. itt. így.
2. letisztultak a kapcsolatok. a feleslegesek megszűntek, a szociális háló megmérettetett, s túlnyomórészt könnyűnek találtatott. legalább nem kell már puszta jópofizásból úgy csinálni mintha.
3. nagyapó is elment. a család történelme ezzel végképp a múlt homályába vész. késő már az el nem beszélt történetek után kutatni, s vágyni valami tán csak képzelt hőstörténet hepiendjét. az örökséget remélem értőn és hasznosan forgattam.
4. switch to apple. nem ragozom, alakul a környezet folyamatosan. a legközelebbi prédával wifi-fronton óhajtom erősíteni az arzenált.
5. ismét bizonyosságot nyert, hogy ha vágyom valamire, okosan kell hogy tegyem, mert megvalósul. mi hamarabb, mi később. de eljön. aztán már csak észre kell venni, hogy ez az. és csinálni.

idén nincs visegrádi évzáró és átolvasom magamat 2006-ba. holnap el kell kezdeni a prezentációt. újévi koncert. i-tunes. web2.0. ilyenek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal