private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/12/13

fülöncsípett a hideg kora hajnalban és a margitsziget is csak méterekről vetkőzte le ködruháját, de a múlt éjszaka töltögetett oldies-glam mix, bon jovival az élen gimnáziumi éveket idézve melegített. később aztán a nap is kisütött. tegnap délután felhívott m., én meg hagytam rábeszélni magamat a jövő héten esedékes középsulis találkozóra. egyébként csak a könyv-habzsolhatnék van rajtam, s bár még javában küzdök a párhuzamos történetekkel és stószban állnak az elolvasásra várók, de már kiszemeltem az újabb áldozatokat. talán egy további könyvespolcot is kellene alájuk eszkábálni, mert elöntenek a betűk. inkább ők.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal