private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/12/09

először csak a disszonáns akkordok tűntek fel, amelyek sehogyan sem illettek az aktuális összkép/hanghoz. aztán, ahogy a tömeg középen szétnyílt, s előbukkant a hatos bónusz trackjeként mendegélve zenélő kisember, helyrebillent a világom. gotan project feat. the accordion man. fini.

egyébként meg a következő (és minden további) utcai sündörgőt, aki békességes/boldogságos/faszomtudjamilyen karácsonyt kántálva odajön hozzám az utcán, felrúgom. zsidó vagyok és kibaszottul nem érdekel a karácsony, ééééértem?

"anywhere I go a fly girl will please me, east to west college girls are easy" - ettől meg egész odafele úton vigyorogtam, mint a tejbetök.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal