private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/12/04

a tegnapi esős bringázás (szerintem a bajcsy-bringaút egy nagy rakás sz.r. csúszik, a korlátok miatt veszélyes (elesel, felnyársal, előzni nem enged) és egy kellemes széles sétaútból csinált egy kellemetlen keskeny sétasávot egy kellemetlen keskeny bringa-csíkkal) után, a mai napsütéses tízegynéhány fokban maradt a bkv&lábbusz kombó délután a cedakaritász-meetingre (fülemben morcheeba) és este a moziba/ból menet is (akkor meg pici bácsiék mozdonyrádiója). és p. kabátjára gondolva valamiért a promod helyett a prada ugrott be - amiért persze egyes divat-junkie barátaimtól minimum egy szibériai egyútra-szólót kapnék. egyből 11 éves önmagamra asszociáltam, ahogy ülök az osztályfőnökin, és tolsztoj szóbakerülvén, váltig bizonygatom az ofőnek, hogy ő írta az egy igaz embert. polevoj, persze - félórával később be is ugrott, de kínos lett volna nyilvánosan beismerni, hogy hüjevótambocs. pedig jó könyv. elég korán buktam már a második világháborús történetekre.
(jó, valójában tegnap hazafelé tekerve többször elfogyott a szusz, ideje befarolni a trafóházba. ez most másfélhónap volt. igaz, hogy három zacsival.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal