private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2007/06/12

mintha még

a frissen sült bagel illata, még meleg, ahogy a zatar-morzsák ráperegnek. olyan mintha, persze megint csak mintha. hajnali tengerpartról álmodom, a kánikulát ígérő első sugarakban a traktor-vájta homokbarázdák hűvösébe taposni s elmerülni mélyre, sebesen. kóbor emlékfoszlányba kapaszkodva csak az illata s talán valami homályos töredék, ahogyan egykor láttam. mintha.

Címkék: ,

1 megjegyzés:

  • Időpont: 6:31 du. , Blogger the hatter írta...

    Egy véletlenül elgépelt URL-nek köszönhetően szembesültem a rideg valósággal. Aha - gondoltam, és a dalmát tengerpart homokjába nyomtam a dzsointot. - Rkoma visszaóvatoskodott a blogszcénába. Persze, se egy telefon, se egy levelezőlap.

     

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal