private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2006/02/28

a hétvége étterem-teszteléssel telt - mondhatni. még szombaton bécsben a japán(-like) gyorsebéd és a starbucks, másnap délben a frissiben nyílt kóserpizzázó a kazinczy utcában, majd este az indigo a jókaiban. az indiait továbbra sem sorolnám a kedvenceim közé. mindezek nyomán elhatározások születnek, pereg a felesleges kőtörmelék az aktuális sziklatömbben rejtőző csodaforma körül. este pedig eklektika záróbuli. egy újabb lezáruló fejezet. és egy újabb telefonszám a mobilomban, amit már hiába hívnék. akárcsak p.-t - mint a múlt héten megtudtam. és ő is ugyanott halt meg. dehiszen nekem még dolgom van vele!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal