private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2006/02/18

próbálom elképzelni azt a szitut, amikor kolléganőm a hűtőajtót kinyitva szembetalálta magát egy szép nagy tortával, tojáshab-felirattal az ő tetején: "köszönettel, mindenért". mindezt kézírással s szignálva. egy néhány nappal korábban elhunyt betegével - egészen pontosan. a férje hozta hálája jeléül. azon gondolkodtam, hogy vajon még előre megrendelték-e a cukrászdában, vagy végrendeletileg alakult a helyzet imígyen. s honnan volt írásminta mindehhez? well. a tortához napokig nem nyúlt senki. aztán egyszercsak nyomtalanul eltűnt a hűtőből.

(tréning is over, nem-szeretem döntés meghozatala ("nem tartom alkalmasnak") ventilláció alatt. nem sikerült elő(ki)szűrni az összes küldetéses self-helper wannabe abusert. aki nem pusztul bele, erősebb lesz. whatever.)

s van valami határozottan szexi a geek/nerd-lányokban. főleg ha bringáznak is. szűk szegmens, node.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal