private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/03/26

reggel lemondtam a mai betegeket, irány a Szentisten park (c by D.G.), Anna persze nem jött, de legalább telefonon beszéltünk, meg átküldött e-mailben valami számítást. bárcsak érteném :)) háromkor leléptem, hazajöttem aludni. jólesett. aztán Vészhelyzet és a Peter Arnett riportfilm (zappelve közben a JEM-re). izgi volt, érdekes, helyenként meglepő is akár.
10:45-kor megy a vonatom a Déliből, a Tenkes IC (szerettem a fiatal Zenthe Ferivel a Tenkes kapitányát, de nagyon). jól megkérdeztem az Elvirától. Éhes vagyok. És kéne menni kontrollra is a héten... mindenesetre ha visszaérkeztem, valszeg megyek az Ildihez átolvasni a szakdoliját, kicsit lektorálni, korrektúrázni egyebek. na aztán valamikor (tán a bértárgyalások lezárultával?) irány az SPF. Most meg horpad a kispárna...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal