private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/07/30

tribal dance

időutazás. ha anno blogoltam volna (mint ahogy elkezdtem ügyesen
wordfájlba, persze pászvörd, titkos exhibicionista izgalommal karöltve),
biztos lett volna néhány animált gif benne. (rajta?) mert az olyan trendi.
volt akkor. (közbevetőleg: kedves db! bekaphatod az összes nyalókát,
csak kölcsönbe kaptad sok éve a c64-emet. ... azóta nem játszom ...)
most meg az oldszkúl rulez, adunk hát a konformitásnak.
[egyébként is divatos a retró mostanság]




nem unják még magukat baromira az ilyen konzerveket publikálók?
pedig egyébként csípem a stílusát és a szocio-anyagait.

lassan behányok a világtól.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal