private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/12

make me happy

tényleg nagy vívmány a telefon - ezt ehelyütt le kell, hogy szögezzem. az ic jegyrendelés is igen kényelmes szolgáltatás (hát még amikor kaján mosollyal felveszem a jegyemet hajnalban a kígyózó sorok mellett lévő előrendelt jegyek átvétele ablaknál), de az igazi eredmény a csomagszállítókkal vívott küzdelem. másfél hete kergetjük egymást a kézbesítő céggel (csak egy sweatshirt, de enyém, nekem, tőlem, idevele), akik naponta próbálkoznak... munkaidőben. én meg hagyom nekik az üzeneteket, hogy tessenek már visszahívni cím és időpontegyeztetés végett (kimenetel egyértelmű). most viszont és ellenben. fél nyolckor /me anyacég felhív, elpanaszol nekik enyém kicsiny probléma, ügyintéző megígéri intézkedik (szkeptikusan ráhagyom), és csodák-csodája, 5 azaz öt egész perc múlva már csörget is az egyébként folyamatosan foglalt kézbesítőcég, hogy mikor és hova. holnap és ne oda, ahova eddig. köszöntem.

ma egyébként pécs volt a program, és úgy látszik utazni kell a jó (hmm, jobb) szemináriumokhoz. isolde kritériumai szerint pécs egy olyan hely, hogy:
- odajutásésvissza: 10 pont, ic nem zsúfolt (nem utaztatom hiába almási antiesztétikáját és a belinked-del is haladunk), 6-os úton időben elindulva imádom autóval (busszal, repülővel, tevével még nem próbáltam)
- emberek: 10 pont, diákváros, lányok, mikellmég? (ja, a csoptársak is jóarcok)
- időjárás: 10 pont, nyáron meleg van, télen hideg, ahogy kell. a mecsekalján pedig ilyentájt kifogható az az igazi tejfölszerű-köd. autóval külön izgalom, extrabónusz.
- nevezetességek, hangulat: 10 pont, klassz campus-hangulat, belvárosi séta, széchenyi tér, janus pannonius utca, lakatfal, dzsámi, és a dante és csontváry (ma persze pont zárva volt a múzeum műszaki okok miatt, pedig jó lett volna nézni szép színkavalkádos utazásokat az ismeretlenbe)
- kávézási lehetőségek: 10 pont, automata az egyetemen (100-ast dobok be a nyocvanforintos capuccinóért, és harminc egységet ad vissza), paulus, és a dante-ban a pellini café (tejhab, fahéjszórással, bár vizet nem adnak hozzá). hmm.

ja és részemről egy szubjektív pontszám, mint külön kategória, ezesetben 10-es. őőő, lehet, hogy elfogult vagyok?

hát így.

(és holnap ilyenkorra már lesz ülőgarnitúra, olvasókuckó, shisa-sarok, hoppá)
[kopp-kopp-kopp]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal