private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/11

azt mondta tegnap v., (nővére orvos, hát hiszek neki. (persze, nem csak ezért)) hogy mostanság valami 16 napos vírus terjed (mint egy jobbfajta számítógépes-cucc). holnap pécs. holnap pécs? így? (3.5 óra vonatozás, amit egyébként imádok, de ez nem az az állapot) arról nem is beszélve, hogyha még egy ilyen színvonalú "előadást" netán "szemináriumot" végig kell ülnöm, menten behányok. 2003, phd-képzés, magyarország. [szánalmas pénzhajsza] hódít a középszer, amire nincs időm. és nincs megbocsátás meg feltétel nélküli elfogadás sem.
(az én bőrömre megy a játék)

viszont másfelől meg visszaszámlálás többszörösen:
- még 50 óra (kábé) és lesz rattan-cucc, így újabb funkciója éled a lakásnak újra.
- még bő egy hónap (max.) és dől a lé kvázimeló 2-ből. (állítólag. én meg leginkább szkeptikus vagyok. ha ott van a számlán. akkor.)

[másmilyen számokról kizárólag a bukmékeremmel vagyok hajlandó cseverészni]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal