private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/04

hajnali ic-n tegnap alvás-olvasás-alvás-olvasás-alvás (fenét: konszolidációs periódus) aztán okos beszélgetések és egy phd védés és vissza o., k., és v. társaságában végig az étkezőkocsiban (én még eddig soha, de őszintén szólva nem volt túl meggyőző az élmény, úgyhogy jó eséllyel ezekután sem). aztán csak vége lett a napnak (persze este 10-kor még irány kvázimeló, mert nem hagyott nyugodni aktuális projekt). úgy kell nekem.

ma meg tárgyalás yuppie fiúkkal és yuppie lánnyal, nyalogatása egymás ezének-azának [így kell. ugye] rázása kezeknek mosoly'gva, napfényes jövőbe tekint ifjú szemünk. [innen szép nyerni]

holnap újra t.-vel. ha jobban belegondolok, hiányzik. hoppá.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal