private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/04

és moszat már megint megmondta a tutit! a hétvégén most már télleg ki kell menni telekre, elhozni mogyoró-könyveket (pont a múlt héten beszéltünk erről i.-vel) és ha a macis kávé nem is annyira, viszont málnaszörp bezzeg.

(amikor még kissrác voltam, a sarki zöldségeshez rohantunk g.-vel anyuék minden tiltakozása ellenére, s ha pár másodperccel előttük értünk oda (nem volt kérdés), akkor kaptunk házi málnaszörpöt amire magunknak nyomhattuk a nagy talpas palackból a szódát. (már felértem) és mire ők odaértek és elkezdték rakosgatni a mosolygós almákat és paradicsomokat a kosárba én már a hüvelyesek mellett álltam és könyékig túrtam a zsákba, a szemek mint elfolyó idő peregtek ujjaim közt).

[akkor most adtam még egy pofont a sz@rnak]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal