private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/04/21

- de jó dolga van a macskának egy ilyen szép nagy tálcányi macskaalommal!
- hmm, a világjátékra gondol?

visszafelé valahogy mindig gyorsabb és könnyebb a tekerés. a dunaparton néhány percnyi napfürdőnek álcázott légzésritmus-helyreállítás [elszoktam a terheléstől] és a napozó párocskák, harsogó zöldek és a bódító dunaszag mámorában szürreálisnak tűnik, hogy itt embereket lőttek a vízbe. hogy vöröslött a folyó és hullahordalékot sodort az ár. mint sok éve auschwitz tavasszal. éppen mint egy frissen épült lakópark. arbeit macht frei.

'the communities of memory that tie us to the past also turn us toward the future as communities of hope'

szakmailag meg gyereksziget. kerekasztal. én. benne. sokat kell még addig olvasni és gondolkozni. (azért se leszek médiageci?)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal