private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/12/28

tegnap az odeon-ban e.-vel és forraltborral ma hátnemfájdító alvás óbudán (ágyat kell vennem, nincs más hátra, bár ebben az esetben újra beszélni kell i.-vel - ami persze nem nekem kéne, hogy kellemetlen érzéseket okozzon...), majd némi unszolásra wb és rádiózásról beszélgetős (az utóbbi bő évben túl sokszor kísért meg ahhoz, hogy ne legyen vele semmi dolgom). utána még irány a matáv-székház, ahol idén ugyan nem táncolnak a fénylények (bár m. szerint problémás, én applikálnék egy ritmus-kódolt animációt külön projektorral a fehér figura helyére) viszont lett fűtés és finom zene. állítólag a puncs is jó és olcsó, de néhány szabályt azért igyekszem betartani. ha vezetek, akkor nem iszom. és mindeközben inkubátorban ott éledezik t. délutánra explicitté érett ajánlata. vett egy lakást, majd elhúzott hamburgba s onnan tán majd tovább is. néhány hét alatt felújíttatja, aztán meg lehetne nézni és ha tetszik (no, meg ha meg tudunk egyezni), akkor elhagyom a várost. najó, csak ezt a részét. hát, nem tudom...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal