private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2006/01/23

csajnapot tartottam. alapvetően lemosóért indultam volt a dm-be, de előtte muszáj volt betérni -csak körülnézek van-e valami használható darab bent!-felkiáltással- a szomszédos ruházati egységbe. végül -némi kártyakavaros comeback-kel színesítve az élményt- majd' 20k-t hagytam ott (de az a póló annyira jól megy az ibook-hoz!) és még egy ötöst az eredeti célterepen. a héten várhatóan fokozódik a helyzet, ugyanis már kinéztem egy három féléves posztgrad-képzést, egy hónapos it-gyorstalpalót és egy warm-up workshopot (ami sikeres bemutatkozás esetén könnyedén 120 órás papírgyártásba torkollhat). s mindez egy gerilla-opt in miatt. azért, ha megtudom, ki áll a háttérben, elbeszélgetek vele személyes adataim kezelésének módozatairól...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal