private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2006/01/17

wishlist

vajon ha nagyon szépen megkérem a tudjukkit, akkor megdob egy új telefonnal? léééccci! igazán, már bőven lejárt az aktuális hűségszerződés-periódusom. és aaannyira lojális vagyok a szolgáltatómhoz. idestova 10 éve. tejóég.

a napok kissé eseménytelenek, ma újra beszálltam a halál-bizniszbe, fejben felvázoltam egy start-up ötlet fő pontjait, különös tekintettel a szegmentálásra és a megkülönböztető jellegre, bejelentkeztem gyerekkori ismerőslányhoz jógázni és a tegnap mikrofonvégre kapott vendégünk boltját meglátogatva végre nadrágot is sikerült vásárolni. jó, nem teljesen olyat, mint amire most szükségem lenne, de hiszen mindjárt itt a tavasz, és majd akkor! nádas párhuzamos történetei viszont roppantmód untatnak, sőt, egyre inkább idegesítenek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal