private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/07/31

unterwegs

akadálytalanul jutunk be a szigetre, lóg az eső lába, pangás van.
bent se sokkal jobb a helyzet, így legalább volt idejük a lányoknak
transzparenst alkotni. "pestről is látszik". simán. i. a hirtelen leszakadó
eső miatt késik egy órát, de megértem (én aztán mindent...), no problemo.
őszintén szólva örülök neki, hogy ott van. n. az első műszakra osztatta
be magát, értek a szóból, nincs harag. sőt. vámost olvasok, majd elmegyünk
i-vel kajálni milliékhez.
a napszemüveg árnyékában csorognak a könnyeim.

később befut i. barátnője is, kapok tőle kölcsönbe klassz sárga viharkabátot,
nekivágunk az éjszakának négyesben. irány a világzene.
nitin shawney fergeteges, utána kijönnek hallgatni ibrahim ferreréket,
a és f autogramokat és címeket szerez (mintha 14 éves lennék – mondja a – de helyesek
(mondom én).
balszélről megbeszélünk egy közös rádióműsort. Összefutunk még valahol a nagyszínpad
fehér pohártengerében a keddeste egy részével, aztán irány a hév. A margithídon már
gyalogosan kelek át két ifjú politikussal.

n. még ébren van, gyorsan elhúzok az irodába egy számláért. félhárom tájban
visszafelé a pozsonyin e. jön szembe. ezért szeretek itt lakni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal