private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/29

deep space unit

álomutazásunk megkezdése előtt (miheztartás végett) kérem, adja meg hitelkártyaszámát, vércsoportját, PIN kódját és írja alá kedvezményes biankó végrendeletét! válasszon: magányos farkas típus, vagy társsal kíván utazni? ajánlhatjuk legújabb verziójú szőkésbarna, small breasted, sportos-kurvás kiborg-modellünket, vagy esetleg egy érett évjáratú bdsm kedvelő vöröset szeretne? hmm, önnek igazán kifinomult az ízlése, jól választott! [too sexy] kérem, csatolják be a biztonsági hevedereket s most egy apró szúnyogcsípésnyi szúrást fognak érezni a bal fülük mögött. kész is van, let's get rocked!

... növeljük a nyomást, kirobbanó a formánk - bírod a gyorsulást? ilyenkor van idő gondolkodni, a g-k úgysem engednek mozdulni s a világ is kezd összefolyni mögötted. mi a következő lépés, honnan várható behatás? - tartsd az irányt, 5 fok jobbra, védőpajzsokat aktiválni! - [kapaszkodj, ez kemény lesz] ismerlek én valahonnan? (rossz szöveg) emlékeztetsz valakire, de képtelen vagyok gondolkodni, valahogy minden annyira lelassult. megcsókol a mélységi mámor. süllyedünk.

[önmagad képére formáltál talán?]

magaddal beszélsz (jó társaság valóban) egymás gondolataiban vájkálunk elmélyülten (nemcsak w.a. puskázik a metafizika vizsgán), megrémít e kuszaság, s a viharzás. közel s távol csak mi vagyunk: én és én. felkeltem érdeklődésed, cserébe visszatérhetsz gyökereidhez - megkönnyebülsz, hidd el. utazunk tovább, szűrve bölcsen a tapasztalatokat.

közben vv: ingatlanadó, szír-fogás, gyanúsítás, blackout 2nd edition in london, fotóbotrány. lassan rámozdulhatna valaki a csengőre (kérjük, jelezze időben leszállási szándékát). ismered a pre-traumás stressz szindrómát? halad a világ a pszichózis felé. nézz körbe, s meglátod.
they live.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal