private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/02

demoralisa

ebéd i-vel - ahogy látom, a ruháimat is kimosta a drága -, kis
késéssel futunk be a műszakba. unalom&emberundor, beköszön
néhány ismerős, ami nem sokat javít a helyzeten. zárás után irány a
nagyszínpad - találkozók egyeztetése lemerülésig - a morcheeba botrányosan
gyenge. "nem koncertzenekar"- jegyzi meg a. haverom. higyj neki, hisz gitáros.

a zene tévé új vj-arcokat keres. egyikük mottójával igencsak egyet bírok érteni:
"Azt szeretem az életben, hogy bármikor abba lehet hagyni."

[warm up: ... dark side of the moon ...]


kelletlen veszem a korbácsot
-nem ezt érdemelted, nem így akartam-
cafatokban szakad a húsod
ezt kívántad, jó neked, ne üvölts.
feltépett skalp helyén agyhártya csillan,
utolsó hörgésed is elnémul az éjben.
üveges retinádra ráég a gyönyör.
élvezz! ez a tűz szorosra fűz.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal