private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/17

még pénteken i.-vel moziba (olasz nyelv kezdőknek), fogalmam sincs, hogy milyen volt a film, teljesen máshol voltam végig. utána is. járt érte egy bocsánatkérés másnap ez tény. aztán eszembe jutott münchausen (nem a szindróma, olyat is láttam már, de az nem szép dolog), hanem a hajánál fogva ki a gödörből magát mint követendő út (mindig a hülye sárga téglák). [nem biztos, hogy szer nélkül, nade] és tegnap is mozi lett végül, bár eredetileg p.-vel még az autista filmeket terveztük előadásostul, de ő lemondta (valamit tudhatott, mert végül változott is a műsor) úgyhogy v.-vel harmadszorra a lakótársat keresünk a legkedvencebb mozimban. és még mindig élvezhető a film [ritka] és a reveláció (?) könyv-projekt indul. (mi lesz belőle apu? fogpiszkáló, ha el nem b@szom, kisfiam)

(másfelől pedig indul a karácsonyi hajsza. kvázimeló már csak ilyen. hogy lesz ebből nyaralás???)
(és a rendelő egyre jobban szét van verve. jövő héten be is zárunk pár napra)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal