private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/14

és még ilyenek is vannak, hogy
dj die: autumn
roni size and reprazent: heroes
4 hero: loveless
freestep: definition of oldskool

[mára drum+bass]

most már a széles vigyor, mert ritka alkalom a zenehallgatós, olvasgatós munkanap. ja és az előbb néztem korridortévét is. most pedig vár néhány palacsinta és egy nagy doboz áfonyalé. aranyélet, mi kell még.

... még pécsen csináltam kis szabadidőt és a dante mellett belefért könyvvásárlás és egy ékszerész is. semmi apropó (szigorúan őrzött függetlenség, akár hiszik egyesek, akár nem), de egy szép kirakat azért bír hatni rám. nézegettem a gyűrűket (ott volt az egy gyűrű is, galádkának biztos tetszett volna (ámbátor), de ami meg nekem, az túl nagy volt és ugyan szűkítenek három munkanap alatt, de impulzus vásárlást akartam, hát ottmaradt. (viszont kiderült, hogy amit most hordok, 58-as. tán ezért lötyög pöttyet.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal