private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/11/20

volt már dubcity fanatikz, meg kruder&dorfmeister most éppen rockers hi-fi (maszkolásra szorul a körülöttem dúló harcizaj, kvázimelóban kinőttük az irodát, talán a jövőhétre már jobb lesz. talán. jobb. lesz.) és akkor kiderül, hogy szofiék méterekkel (s tán percekkel?) elkerültek és most már nyitott szemmel járhatom az utcákat mélyedve szempárokba, hogy melyik is tartozik zsaklinhoz? ááá, dehogyis, maradnak a tágra zárt szemek. a kisállatkórház persze megvan, de nekem inkább kisnövénykórház kéne urgently. nem igazán bírjuk a klímát.

(holnap meg a temetés. nem jó ez így. a. szerint: "szép kis sorozatom jött össze". hátha még mindent tudna. nadenem.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal