private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/05

ordinary people in an ordinary world

kicsit kemény ez az oroszországi robbantás (reggel óta harmadszor nőtt hivatalosan a halálos áldozatok száma 19-25-35) és szerdán hazafelé az ic-n pont arról vizionáltam, hogy basszus, ha most robbantana valaki a vonaton, akkor vajon kinek melyik testrészét honnan kéne felkanalazni? (aztán felébredtem)

tegnap este nálam járt szofi és rádöbbentett erre+arra. a felnőttség embrionális állapotból elérhetetlenül messzinek tűnik ugyan, de van még némi kamaszos vadromantikája - 'amikor én még kissrác voltam'-retro(per)spektív(a). haladunk, azért haladunk.
[idő, mint a tenger] aztán befutott loop [szép sál, bizony] és jól megbluejack-elt. klassz este volt, na. köszkösz.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal