private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/03/19

tegnap megvolt az első stábülés az új(abb) helyen (különleges bája e történetnek az időhurok, mely megtalált. sokéve ott víritottam pöttyös kisgatyóban, fehér pólóban l. és t. és m. mellett ülve, állva, fekve, szaladva egy akkorvolt bölcsödében, ami mára helyként az élet másik végére veti a kockát). ma pedig kiesett a sorból kvázimeló, amiért nem kár, de a bevételek így belátható időn belül súlyosan meg fognak csappanni. (hogy az asszertív=ordas agresszív-tétel újabb bizonyítékát leltem (bele a pofámba, no kecmec. bár, hogy pont g.-től...) már csak hab a tortán. de valamire ez is jó lesz.) debreceni előadás absztrakt elküldve, most a várakozó állás. pont.

(bekaphatja szabózé az indexen és a subbacultcha is. tegnap anyacsavar az rtl-en. szánalmas. és a vágás hatalma. tulajdonképpen mi a fasznak ide gyerekpszichológia? miért érzem úgy, hogy kurvára szembeköptek?)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal