private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/03/13

tegnap [tegnapelőtt] madrid, ma [tegnap] sweet home. boldog révületben bambulok hajnali félkilenctől stuart little újabb kalandjaiba, később telefon bekapcs majd a hangposta gyanútlan lehallgatása. meg sem ismerem a hangját elsőre f. rokonlánynak, rémült kérdése ott lebeg az éterben, látta a tűzoltókat és rendőröket a ház előtt, megvagyok-e? (pánik indul, meg én is oda sebesen) a házba ugyan nem mehettem be, de a posztosok elárulták, hogy a negyediken volt gázrobbanás, a többi lakás oké. ettől megnyugodva (lehelletnyi kényszertünet: vajon biztosan elzártam, kihúztam, eloltottam mindent, amit lehet? persze igen) balra el.

másik adrenalinbomba reggeli helyett a hír tv-n gulyás istván interjúja pki-vel. nyilván mivel nem d. kornél nagykorú írástudó beszéde közben mocskos zsidóztak a t. egybegyűltek, hanem utána ("három kolléganőmmel nézettem végig a beszédről készült felvételt, s jegyzeteltettem le"), ezért a kettőnek egymáshoz semmi köze, ergo az írószövetségből való kilépések indokolatlanok és nahátno. [anyád] mondom én, éhgyomorra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal