private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/03/14

hát, közepesen szarra sikerült a tegnap esti közös születésnapi bulink o.-val. az eleje kicsit szorongós (aztán megtelt a tér), oldás és kötés becherekkel, sangriával, a korán jövők lassan elszivárogtak, a később érkezőkkel pörögtünk volna a tánctéren, de a minősíthetetlenül szar ("ez is funky, csak nem ismered") "dj" jól elbaszta a hangulatot. később miközben a debreceni haverinák a lóbőrhúzásba mélyedtek nálam, én v.-vel jártam az éjszakai szentendre sokat látott göröngyösre kopott kockaköveit, a dunaparttól a templomkertig meg-megállva. ma este pedig vár a kopasz énekesnő. és valójában csak holnaputántól vagyok egy évvel beljebb. [kintebb]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal