private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/05/01

united night

némi hezitálás (amolyan szilveszteri muszáj-party hangulat) után könnyed házibulis indítás (shisázás közben hangtalan r.-rel (egykori rokon-lehetett-volna ex) súlyos mondatok megtérésről, hitről és egyébként mi van veled?) majd irány a hősök tere (tán ghymes, most nem gyerebe), ahonnan perceken belül t.-vel indulunk tovább hozzám és tekerünk a millenárisra. szánalmas tizenhatéveseket hallgatunk ("nekem még nem volt olyan pasim, akinek ne lett volna autója") egymásra nézünk és ugyanarra gondolunk, majd a 1000 mirrors után valami csehóban kötünk ki a közelben (promenád). innentől kissé összefolynak a dolgok, egy sörre határozottan emlékszem, aztán a csíkok, helyes szőke pincérlány, később találtunk egy csocsóasztalt. hazafelé karikázva néha szemben a forgalommal, vakító reflektorfény egy közeledő busz orrából, de hazaértem egyben. [fatalizmus] itt az ideje, hogy csatlakozzak snoopy-s pizsamám alsó és/vagy felső részébe. vagy hagyjuk a francba az egészet. a szar is le van szarva.

[utolsó nap a balkánon? vagy egy möbiusz-szalag akármelyik pontja?]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal