private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/04/30

ha a bíróság is úgy akarja, akkor heteken belül alapítványt fogok elnökölni (papírmunka). persze challenge ez szakmailag is, hosszabbtávon meg az akármi is lehet belőle (leginkább), de most már oda kell figyelni, mert szép-szép az elhivatottság (őőő), de át ne csapjon küldetéstudatba, (túlzott) altruizmusba pedig még kevésbé. [apu tachikard szívritmusa vagyok] vajon a mai megbeszéléssel összefügg-e az esti páciensek konfrontatív ülése? (néha én is próbálgatom a szárnyaimat. vigyázok rájuk.) utána spontán a millenáris felé vettem az irányt, oszt celebritiszpotting, úgyismint müller péter sziámi&rieger 'zanzibár' johanna, no meg a sziget tv pilot-adása. (oké, akkor nem is igazi cp) és később befut robogós-kolléganő is [véletlenek.six degrees], aztán az egész társaság az épülő raypainting-csodákba hágva a színről balra el (lovagol a holdfényszegte gyárépületek vadregénnyel terhes nyári romantikájába. szigorúan haveri alapon.) később már csak az einstürzende neubauten és jocelyn brown. na meg four ears. pulp. (oké, elárulom, origorádió)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal