private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/07/14

indeksz sux (sokadszor)

sociolotron - hát a lófaszt nem káros. értem én, hogy az ember úgy ír cikket mindenféle szorító körülmények mián, hogy keres gyorsan ismeretségi körben valakit akit szakértőként megszólaltathat (meglepően higgadt és távolságtartó - mondhatni korrekt "vélemény") - de a képzett alcím nem kicsit félrevezető.

a szerepjátékban karaktert építünk, identitást (netán alteregót) képzünk - ő is mi vagyunk, kicsit más, kicsit szereppróbálgatós ámde ő és én egyek (játékmennyiséggel majdhogynem egyenesarányban). mennyire azonosulunk egy filmmel? (ki mennnyire persze) voltál-e már hős kovboj, legyőzhetetlen akcióhős, ágyakrobata - álmodban? kijöttél-e a vetítőteremből a visszafordíthatatlanról? miért? elviselhetetlen volt a feszültség? a látvány? az akció? a megaláztatás? mintha te feküdtél volna ott, abban a kivilágított aluljáróban? [végignéztem] mondjuk, hogy empátia (a beleélés lélektana, ha már mindenáron kell egy név is (bb) - mert úgy hiteles?). esetleg nézzünk meg néhány szerepjátékost aktív pszichózissal küzdve. hétköznapi történet - kicsit bentragadtak. (nyilván nem általánosítható) szívesen elbeszélgetnék néhány sociolotronerrel - virtuális abúzusuk után. [az abuserekről nem is beszélve] (ha meg időfaktorozzuk is...)
brrrr.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal