private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/10/28

néhány napja badeni bázisról mosdatnak finom kis zenék*, s ha van hozzá sargadinnyés könnyűésfinom, és mindezt szolid napi táv letekerése után és aktuális west wing rész megtekintés előtt (alatt, után, helyett) teszem (-hetem), akkor... akkor nem is kell más. esetleg még egy-egy filmklub (tegnap, tóth barnabás rövidfilmjei: sablontörések, felüdít, mint előtte a meggymárka), esetleg színház (ma, pont műhely, család: mindennapi betevő történeteim görbe tükörben - "18 éven felülieknek" - a főszereplők tehát kizárva [talán az lenne a megoldás]).

[idea]

oké, pillanatnyi áramszünet, aztán legott újra indul az agyamban a mókuskerék, hogy merre, hova és miért. mennyivel egyszerűbb a hegyekkel. "mert ott volt előttem" - persze ez is ugyanaz pepitában, csak még azt nem tudom, hol és mi van ott, előttem. lassan. tisztul. a kép. mögé lépek és nevetek csak, míg jő az olvadás.


*most ilyenek:
kid loco - love me sweet
afterlife - never before
thievery corporation - assault on babylon
fxu - flytopia
lounge-radio.com - spacetravellers two
alex cortiz - enter the matrix
roy ayers - life is just a moment--part I
bassman - raindub
baby mammoth - 1
bobby brazil - brahma vs. antarctica (vocal version)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal