private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/12/30

papírmunka

gondoltam lehívom az egyik opciómat (gépkocsinyeremény-takarékbetétkönyv), merthogy nem volt nevesítve, így jövőre már csak orfk-engedéllyel menne a visszaváltás, hát nosza. nos az úgy van, hogy a megszüntetéshez is nevesíttetni kellett, potom 350.-ért. aztán ha már svung, legyen teljes, irány a kórház, gondoltam rákérdezek, hogyan is állunk a kilépő papírjaimmal. mint kiderült, kolléganőm még csak ma adta le a szükséges igazolást (könyvtár, munkaruha (??), munkaeszköz (sírjak vagy nevessek?), a munkaügyön meg aszondják a hölgyek, holnap már úgysincs senki a központban, majd hétfőn postázzák. ott majd ülnek rajta még egy sort, majd ők is rábízzák a királyi postára, így még az is lehet, hogy január vége előtt kézhez kapok mindent. ja, a tizenharmadikhavit azt felejtsem el, nem jár, mert módosult a közalkalmazotti törvény. az ezévit elspórolják, a jövőévit meg januárban utalják. annak, aki akkor állományban van. erre már tényleg csak azt tudtam mondani, hogy hát (bazmeg) ezért hagyom itt ezt a kócerájt. azért kifelé menet illedelmesen boldog újévet kívántam és nem basztam be az ajtót. sőt, a szembenlévő főorvosi ajtót se kezdtem el rugdalni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal