private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/01/20

dinamikus vállalati külső

már a múlt év vége felé felröppent(ették) a hír(t) a matáv várható névváltásáról. várhatóan 'magyar telekom'-ként gondolhatunk majd rájuk a szavakon innen s túl - talán már pár hónapon belül. ám a dotkom-iparágig csókák már azt is rebesgetik, hogy az [origo] is szürke-magenta ruhát ölt hamarosan, amitől én előre rosszul vagyok.

"(...) a korábbi, inkább mértéktartónak tekinthető, visszafogottan kék-piros színkombinációt felváltó rózsaszín színvilág jóval dinamikusabb vállalati külsőt kölcsönöz a cégnek." - aha, dinamikus. szolgáltatót ugyan nem váltottam - bár a számhordozhatóság bevezetése óta már a jól megszokott szám elvesztése sem fenyeget - de a környékére sem vagyok hajlandó menni a "dinamikus vállalati külső"-ben színpompázó márkaüzleteknek.

vajon hányan olvasnának egy ilyen színű, vállalati portálba applikált generation next [origo/t-online]-t? s ha mégis, vajh' miért? [nincs más. nem, az index sem. sőt.] részemről marad hát online médiafogyasztási szokásaim újrastrukturálása, oszt csókolom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal