private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/02/10

ültem délután (félnapos post-buy analizélésen túl) a hvg-ügyfélpartyn - képviselendő a céget. röpke órás ücsörgés és tetőkertbámulás (ha elég sokáig figyeled és kizárod a külvilágot, meglepően ingergazdag tud lenni néhány egyszerű geometriai forma, vonalak találkozásipontjai, metszetek, térhibák - hóköntösben) után következett az esemény fénypontjaként beharangozott pr-film ('evolúció'), amit nézve két perc múltán nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek - hátha egy kibaszott médiahekk az egész. de ők ezt - úgy tűnik - komolyan gondolták. gimnazista videószakkörökben minimum felnégyelés és kerékbetörés jár az ilyen hanyag és értelmetlen vágás"technikáért". az egyhangú zenéről és a hihetetlen félrelőtt castingról inkább semmit. támasztottuk aztán kint a.-val, kollegám feleségével az egyik asztalt bárszékről láblógázva, és röpke két percben tisztáztuk, hogy - természetesen - vannak (néhány évvel ezelőtti) közös pontjaink, így - később még az event házigazdájával megspékelve - sikerült nagyjából utolsóként távozni. a szakma krémje társasági él, aha.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal