private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/01/24

szombat este t. szülinapját ünneplendő elígérkeztem a mélypont nevű műintézménybe. az eredeti ajándékötletet, a ferrari-tesztvezetést sajnos nem sikerült ilyen rövid idő alatt nyélbeütni, de egy '98-as f300-as modell azért belefért. én meg pár órán belül egyre kevésbé a bőrömbe - lévén a füst-koncentráció ennyi idő alatt az elviselhetetlenségig fokozódott. amikor szóltam, hogy akkor én most a távozás meg a hímes mező, merthogy elfogyni vélem az oxigént, a. ártatlan-nagy barna szemekkel megjegyezte: - bocs, dohányos vagyok. (meg a helyiségben jelenlévők még közel 90%-a) mire én: - bocs, én meg nem. és még bennem kelt lelkiismeretfurdalás. ilyen körülmények között miért is ne legyek bhutáni?

(és péntek este meg kimaradt szofi szülinapja (utólag is hbd2u!), viszont kellemes társasági összejövetellel tiszteltük meg egymást, no meg a fák újévét és az nagyon jó volt. és még messze se kellett utazni. még a végén öregségemre hívő s (méginkább) szabálykövető zsidó lesz belőlem. na, szép. vagy jobb később, mint shoa? [bocs]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal