private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/09/23

a bringás lányok tényleg szebbek. respect 2 yellow zebra.
meg az eklektikában összeverődve később. mondjuk én négy korsó sörrel nemhogy biciklizni, felkelni sem tudnék. de nem is akarnék/mernék. ellenberger.

ma pedig ahogy ültem egy kibaszott autómosatási felkérés miatt egy végeláthatatlan dugóban, teljesen hihetetlennek tűnt, hogy ennyi ember képes nap-nap után erre pazarolni az idejét. éljenek a szabadságjogok. mélyen (a) fű alatt - ha ezzel jár.

(az a baj az ún. betegséggel (ami ugye erősít, ha...), hogy kényes paradoxont épít: egyfelől olyan nyugalomra tanít, melyből szemlélve mások idegessége és agressziója valamiféle távolságtartó kiváncsisággal elegy borzongató érdektelenséggel bíró bazári látványosság, másfelől hihetetlen feszültséggel tölt el az ilyes' (és egyéb, bármilyen) ostobaságot illetően)

(nyugi! csalán-mennykő reláció. vagymi.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal