private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2006/01/30

bicikliszerelés kipipálva, acor célszerszám segítségével felkerültek új erős zoggie fékpofák is - bár egyelőre csak hátulra. a stúdióban meg kiderült, hogy mégsem kötelező viselet műsorozás közben a füles, amitől rögtön olyan jókedv(em) kerekedett, hogy kissé széjjel röhögtüktem az egészet. holnapra maradt egy italk és egy fmremoter beszerzésemegrendelése, aztán kell még egy ipod sw-update, s ekképp' végmobilizálva a rendszert, már a live act sem jelenthet akadályt.

(egyébként pöttyet káromkodhatnékom van, pedig tulajdonképpen nem történt semmi. mondhatni papírforma, s amúgysem voltam túl lelkes, csakhát. kell(ett) egy hét együttlét.(?))

de legalább újratöltöttem izraeli tingli-tanglival az eszközt. ha a városban mostanság járva-kelve bamba töklámpásként egyfolytában vigyorgó fehérfülhallgatósba botlik valaki - az én vagyok. vagy nem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal