private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2007/07/18

belealvós éjféli zagar-mixre jár

nem a tehetetlenség a legrosszabb (dehogynem) azt már megszoktam, együtt élünk bő évtizede, s már csak néha-néha lázadok oktalan, hanem a kiszolgáltatottság. hogy tudom, hogyan kell és hogyan lehet ezt másképp csinálni és hogy mennyire apró dolgokon múlna, hogy ne a puszta elviselhetőségről beszéljünk, hanem a valóságról. mintha párhuzamosan élnének ők és mi (s a kettő között(?) valahol én) minimális érintőfelületet adva csak a lehetőségnek. két hét után már csak egy utolsó csepp hiányzott, s menetrendszerű érkezte kibaszta a biztosítékot. talán életem legrosszabb döntése, de amilyen érdektelenséget kaptam vissza az egyik irányból s értetlenséggel elegy ráhagyást egy másikból - ez sem számít. ritkán érzek ilyen tanácstalanságot (beismerni meg akkor sem szoktam, hiszen kemény vagyok, egyedül is megoldom, mert megtanultam), de ez most érdekes nullesélyes kalandnak ígérkezik. (talán eljött az ideje) a maszkot kell még összerendezni és belevágunk. nem tehetek róla (miért, ki más?), de hiányzik a biciklim. hiányzik az életem. valamelyik éjszaka már sírni is tudtam.

2 megjegyzés:

  • Időpont: 1:01 de. , Blogger the hatter írta...

    A sírás (közhelyes vagyok, nem baj) jó dolog; érzelmi csapadék. Jobbulást, koma. (Kívánhatod viszont.) A kispiros meg megvár.
    I.

     
  • Időpont: 7:36 du. , Blogger szinamond írta...

    küldenék újra egy japán zöldteát. fotón, mint rég. vagy most gondolatban.

     

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal