private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/03/29

egész nap csak alszom. most már kezdem unni. véletlenül elkaptam a zárójeles tévékettőn a Dawson és a haverokat (újabb klassz magyarra ferdítés, yeah), és ezzel nagy kedvencemet, Katie Holmes-t. aztán hívott anyu, panaszkodott egy sort (főzött valami ragulevest, ami ugyan baromira csábító, de nincsen erőm kibumlizni Óbudára. maradok a hideg kajánál.

qrvára unom magam, asszem átsétálok a Szindbádba és megnézem a Bazi nagy görög lagzit. annyian mondták már, hogy sz@r, de most azt hiszem, jól jön majd valami tingli-tangli nyálas film. utána meg tán irány aMcDo. két sajtburger, közepes krumpli (nem kell nagyobb adag, kösz). már 15 éve ismerjük egymást. (vicces, sok éve, éppen ebbe az étterembe akartam jönni dolgozni. aztán nem lett belőle semmi.) vagy nem. over.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal