private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/03

dreamland

kiértünk volna korábban, de a parkolós havernál mégiscsak
illik vizitálni. így viszont a bc-hez hétfőn kell visszamenni - ha
válogatás cd-t is akarok. nem kérdés. a leszállás után egyébként
egy nyávogós kiscsajnak az arcába mártottam a könyökömet, hogy
az orra a homloklebenyét csókolta. ő meg a földre omlott sután-halkan,
lélegzetvisszafojtva.
[sajnos az ilyen szép álmok azok is maradnak]

megjelent egy cikk a népszabiban c.-ről. most sem értem, de valahogy
mégis közelebb lebeg a pont az i-hez. nem gondolok semmire. nem
akarok semmire gondolni.

rip

amikor nincsen semmi ismerős a programban, csak úgy nekiindulok
érzés után az éjszakának. így ma egy adag thai csirkének nevezett
édeskés cucc után madredeust hallgatunk. "éteri hang"-írja a műsorfüzet -
és tényleg. "egész éjszaka tudnám hallgatni" - mondja i. - s bólintok. veled
én is. ezt is. aztán még kis pörgős jazz-funky session a le biskuit-tel, majd
elindulunk. a csanády-hollán e. street tájékán éjjel-nappali bolt, előtte
fagylaltospult. banán-csoki-tejszín. balzsamos az éjszaka a pozsonyi úton
hazafelé.

tűnj el! tűnj el! tűnj el! nem mondom még egyszer...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal