private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/29

esőt jósol holnapra a szilárd meg a lucia még a márta is, és ugye millió légy nem tévedhet. ezesetben viszont a birtokháborgatás lehet, hogy elmarad legmélyebb sajnálatomra. [seggberúgnék már szívesen valakit]

alternatívák azonban mindig akadnak:
- kommunikációs stratégia véglegesítése
- gyűrűk ura (és mások) megtekintése videón
- szombati szeánsz az eckerben
- spontán olvasókör szervezése a fotelembe
- közelebbről meg nem nevezett erogén-fotogén tevékenység

lehet szavazni jól.

egyébként pedig szép lassan kis utcáink közé is beszökik az ősz, de szép mint mindig én nekem. ma még csak laza homokviharok dúlnak, s a por takargatja a bauhaus (helyenként) koszlott bájait, holnapra a barométer is megbolondul.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal