private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/10/04

eheti találós kérdés:

melyik az a hely, ahol kerékbilincset tesznek a gyerekkórház előtt parkoló autókra, s ahol fizetni kell (éjfél után 500 – nem sokkal jobb, mint a kocsisortarifa) ha behajtasz este a kórház területére? IGEN! ez bizony ez a mi kis búvalb@szott éhenkórász ügyeskedő magyarországunk, butapest.

a vénáim már sztrájkbaléptek, unják a vasat [s eljöve ólomlábakon az ő ideje] konzultálnék gyakorló drogossal, hol vannak még a jó helyek, s flesselhet-e emléknyomokat a trafó, vagy csak az előző heti hallucinogén nyomelemek köszöngetnek vissza bájosan? mit írnál személyes aranykártyádra, ha tehetnéd, üzenni külső világoknak maradandót (dez)informatívat? /pill destruatíve: hello világ. kapd be világ. szevasz világ. tkp az ötös narratíva foglalkoztat egy ideje (numeralógia?), bár lényegileg az elmondhatót már elmondták értő szívek én meg játszadozom tovább a dallamcsengő ötös kódján [nyomja meg a piros gombot és nyugodjon békében], cél a kína-szindróma, kösz jól vagyok.

holnaptól kék fog van a fülemben, vadul fotózom a dekoltázsokat unterwegs, trendy look, mindennapi gyönyöreink add meg nékünk, ó uram!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal