private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/30

leszkapsz

fogfájást csillapítandó felhívtam az ügyfélszolgálatot. elsoroltam a bút és a bánatot, kérte a jelszavamat a hölgy, majd néhány másodperc után közölte, hogy kiemelt ügyfél vagyok, továbbkapcsol. ott is felvette valaki és meglepő módon máris nem kellett az anno betűkódként megadott jelszavamat számokká konvertálni (érti a problémát kedves hölgyem, beszélek a telefonon, még jó hogy nem vezettem), hanem megtette ő előzékenyen. és megbeszéltünk mindent, udvarias volt és okos, lehet menni, venni, sok a bónuszom is, hoppá. azért jó dolog kiemelt ügyfélnek lenni. [és már megint micsoda hang]

(mindezek után kábé 1,5 órával beszéltem ismerős haverlánnyal, aki ott dolgozik esténként. egyébként phd-zik. neki is szép hangja van)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal